۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۲۴۱۸۹
مسؤول پروژه خط مترو شهر آفتاب:

خط مترو شهر آفتاب چهارشنبه آماده به کار است

مسؤول پروژه خط مترو شهر آفتاب گفت: خط شهر آفتاب براي حمل مسافرين نمايشگاه از روز چهار شنبه آغاز به كار مي‌كند و عموم براي بازديد از نمايشگاه مي‌توانند از اين خط استفاده نمایند.
مترو

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حسيني مسؤول پروژه خط مترو شهر آفتاب ظهر امروز در راستاي افتتاح خط متروي شهر افتاب در بازديد ايستگاه شهر آفتاب اظهار داشت: خط شهر آفتاب براي حمل مسافرين نمايشگاه از روز چهار شنبه آغاز به كار مي‌كند و عموم براي بازديد از نمايشگاه مي‌توانند از اين خط استفاده نمایند.

 

وي در ادامه با اشاره به اينكه در روزه‌هاي غير نمايشگاه در ساعات ٦:٠٠ تا ١١:٣٠ قطارهاي اين خط در حال تردد است خاطرنشان كرد: در روزهاي قبل از شروع نمايشگاه در ساعات مذكور ناشرين و عوامل مترو مي‌توانند براي سهولت در كار خود از اين خط در ساعات ابتدايي صبح استفاده كنند.

 

حسيني با بيان اينكه ساختار اصلي مترو آماده است و فقط بخش تزيين و نظافت خط شهر آفتاب باقي مانده است يادآور شد: تمامي زير بناهاي اصلي كامل شده و فقط قسمت نصب بخش‌هاي تزييني ايستگاه باقي مانده كه تا دو روز آينده به پايان مي‌رسد.

 

مسؤول پروژه خط مترو شهر افتاب در ادامه افزود: در اين خط سعي شده تالار اصلي خروجي با يك فضاي كامل شيشه اي تزيين شود تا دماي مترو در طبقه همكف و زيرزمين كاملا متناسب باشد، همچنين در فضاي اطراف نمايشگاه و مترو ماشين‌هاي برقی شاتل و ون‌هایی براي حمل مسافرين به بخش‌هاي مختلف نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

 

وي در پايان گفت: خط مترو شهر آفتاب تا شش ماه آينده با همكاري مسئولين زير ربط تا شهر پرند و فرودگاه امام خميني(ره) متصل مي‌شود./816/203/ب3

ارسال نظرات